Mys...! <3

Heej!
Jag skulle bloggat lite tidigare idag men madde har haft datan hela dagen... =(
Ja.. Just nu sitter jag men pepparkakshus och data i famnen!
Bredvid mig har vi halvsovande föreldrar och en gosig rasmus! =)
Det är jätte mysit! ^^
Idag blir det tako! Ville ha kött.. ååå!!!!
KÖTT JAG ÄR SUGEN PÅ KÖTT!!!
Aja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lite mycket utropstecken kanske...
Gjort är gjort! ;P
Men idag är emelie sjuk så vi kunde inte göra nått! =(
Hon som har varit borta i chottahejjjti (Israel)
I typ 2½ veckor och sen dom här veckerna hos mamma!!!
DET BLIR 4 VECKOR!! ½...! 0.0
Missar henne!!
Och Corni hon ska typ till sin MORMOR!! Typ hela helgen!!! =´(
Weeeeeee!!
Pappa skulle säckert säga att man MÅSTE ha tråkigt någon gång..!!
Jaja.. det kan man ju tycka (kanske..) men inte y typ 5 hela dar!!! =(((((((((((
Elr vad tycker du??!!!
Komentera gärna..! ^^
 
Har trågiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Ja.. ska leka lite med Clinton nue...!
 


Seeeeeeeeeeeeeeeeeeees! <3333


Kommentarer
Postat av: pappa

Du är för söt du. Det är bra att ha tråkigt ibland hur ska man annars kunna uppskatta när man har kul, om man alltid hade roligt. Älskar dig gumman, puss puss

2011-01-09 @ 20:59:26

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0