Hemma sjuk...! ♥

Heej!
Är sjuk och kan inte gå till skolan!

♥♥♥♥♥♥

Mammas kompis och hennes hund är här nu! ^^p
Clinton och Nosa.. (Tror jag..) är helt galna!
Dom leker och springer runt, runt, runt i hela huset!
Hehe.. :) ♥
Nu ska dom gå ut en stund så dom kan springa ute istället! ;)
Jag är kvar hemma med musse-pussen! ^^
Jag kanske ska gå ut med Clinton och möta Corniz runt 3...
Men nu bara chillar jag framför datan... ;P

Rasmus fina halspand som han gorde på dagis...! ^^)
Orkar inte blogga mer..! :/  ♥

Seeeeees! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: elliz

hehe ja fett jobbigt att skriva o så.. ;p KRYA PÅ DEJ KAJSA! =) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-17 @ 20:02:35
URL: http://oriez.blogg.se/
Postat av: corniz

guuud va söt bild!!!

2011-01-19 @ 20:37:15
Postat av: emelie lagne

JAG VILL OCKSÅ HA ETT DAGIS HALSBAND!!!<3

2011-01-22 @ 15:06:16
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0