Clinton! <3

Heej!
Just nu sitter jag och kastar lite boll med Clinton!
Vi har precis varit ute på en liten sväng i snövädret! =/
Han är as gullig!
Här kmr bilder! ;)

Han e så söööt!! <3333

Hehe.. han har snart tuggat upp hela bollen! XP

SÖÖÖÖÖT!! =D
Men nu ligger han bara i sin korg och myser med sin lilla gossefilt! ^^) <3
Och vi ska sluta äta godis och spara lite pengar i veckan till i sommar så vi kanske kan åka på något roligt
med familjen! Ganska smart.. men godis och cola light!! <=/
Kmr sakna det men ja.. Men det går not bra.. hoppas jag..!
Men jag har ett halft paket med piggelin och lite pepparkakshus som jag kan äta iallafall! =D
Juste jag fick en mössa av mormor som hon har stickat! =)
  
Nice va!
Ungefär samma färger som mina snygga hörlurar..!
Men nu orkar jag inte blogga mer.. ^^p


Seeeeeeees! <33333


Kommentarer
Postat av: Emelie Lagne :D

yaaaay :D vgd imorn? nACKA FORUM?

2011-01-06 @ 16:00:32
Postat av: elliz

nääääääääääääääääääää inte lika sööt som du kajsa!!!!!!!! men tack :D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-06 @ 17:50:37
URL: http://oriez.blogg.se/
Postat av: elliz

hehe tack kajsa! =D=D=D Jag vet inte... :p <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-06 @ 19:13:49
URL: http://oriez.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0