2011!! =D <3333

Heej!
Hemma med mycket godis, slutkörd, datoritekar! =)
Kan knappt tänka mig att det redan är 2011!!
Tycker det gick ganska fort faktisk..! =/
Men vi hade as kul igår till imorse! ;P
Orkar värkligen inte skriva massa detaljer nu... -u-
Men jag kan väll lägga in lite bilder ^^D <33333

"LILLA" björnen Belman! =)

Hehe... Söta, gulliga Nato! ^^D

JÄTTE SÖTA AS GULLIGA LILLA FREJA!! =D



Haha! XD
Jag lovar hon släpper värkligen inte sin leksak!!!
En av Mats kompisar satt typ en halv dag och bara höll i den!
Freja somnade lixom.. men så fort man drog i den bara pyttelite vaknade hon och högg till! XP
Men nu kmr lite dåliga fyrverkeribilder...! ;D

Tomtebloss! =D 

^^p

<3
 
DEN VA SNYGGAST!!! =D
Hehe.. Xp
Aja ska kolla lite Bonse nu, men jag har oxå fått reda på att emelie inte kmr hem fören på tisdag!! =(
Men jaja... man kanske kan hålla ut..! Annara hämtar jag henne! =)
Men..



Seeeeeeeeeeeeeeeeeeees!! <3


Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0