Lite tråk... ♥ :D

Heej...!
Ligger och chillar lite med datan i knät! ;P
Men nått midre nice är att jag får maddes och mayas rumpor i ansiktet lite då och då..
Dom kör kinect på xboxet! (och jag sitter/ligger í soffan bredvid) -.-
Och framför mig står dom där och bah WOHO!!
YEEAAH! RUMPAH RUMPAH!! XD
Haha...!
Men Rasmus och Micke kollar fotboll och kmr hem runt 6!
Han lämnar rasmus hemma med oss och lite mcdonken och sen åler han på sån träning!
(fotboll)
Och mamma kmr hem runt 8..!
Så vi får vara hemma med Rasmus ett tag men det är lungt!
Vi äter, + lite glass den hoppas jag att Corinz kmr hem hit till min brevlåda! XD
(haha det är nått jag och hon kör hårt med! ;)

Men aja...

Och sen kanske lite mini-pingis elr nått!
Så det blir nog en bra sissta kväll av helgen! :)
Men idag har jag haft lite tråkigt... :/

Corniz va hos sin mamma...

Och madde, maya uppe på sitt rum (inte för jag skulle "leka" med dom XP )
Men aja och jag och Micke har bara latat oss lite :P
Han: spelat hockey spel och kollat körling, nått skidgrej... och lite så
Och jag har BARA suttit framför datan hela dagen! XD
Hehe.. korv

Hehe.. här e min bästa, sötaste, snyggaste Corniz..
 
SOM JAG NU FICK VETA INTE ALLS KMR TILL MIN BREVLÅDA IDAG!!!
UTAN IMORN!! ='O
BAJS PÅ HENNES FÖRELDRAR!!! (INGET ILLA MENT..)
MEN NEEEJJJEE!! (FICK PRECIS ETT MESS OM DENNA DÅLIGA NYHET..)
WEEEEEEE!!!
BAJS! BAJS! BAJS!!!
Måste sluta blogga nu...

 

Seees :(  ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie Lagne :D

vad hänt? =(<3

2011-02-09 @ 15:46:45
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0