Price Tag! ♥

Jag tittade lite tv med rasmus imorse, sen när jag inte orkade mer så sa jag att jag gick upp till corniz. (hon har sovit här, men det visste inte rasmus!)
Så efter att tag gick han hem till corniz och frågade efter oss...! :(
Han är så söt!! Så blev han lite ledsen och gick hem...! Helt sj i det kalla där ute..!
Då kände jag mejj som en dålig store syster för jag inte märkte att han hade ropat på mejj och att hon gick ut..! :
Ohi
こんにちは!!
(hej på japanska;)
Jag tittade lite tv med rasmus imorse, sen när jag inte orkade mer så sa jag att jag gick upp till corniz. (hon har sovit här, men det visste inte rasmus!)
Så efter att tag gick han hem till corniz och frågade efter oss...! :(
Han är så söt!! Så blev han lite ledsen och gick hem, när corniz pappa sa att vi inte va där..! Helt sj i det lite halv kyliga där ute..!
Då kände jag mejj som en dålig store syster för jag inte märkte att han hade ropat på mejj och att hon gick ut..!
:(
Men bort med det dåliga och fram med det bra!!! :D 
För det första är det helg!!
Och för det andra så.. ja jag är bara glad idag! :D 
Men a! Just nu sitter jag och lyssnar på Price tag! :)
Mycket bra låt! De gillas! ;)

Cornelia är nu påväg till någon bowlinghall!
Hon ska bowla med sin släkt elr vad det nu va, för det är någon som fyller år! :)

Sen när hon kmr hem så blir det ner till godishörnet direkt! :D

Aja, ha en bra dag!
Kram! ^^

Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0