Shoooo kväll!

Hehe... >.<


Igentligen inget att skriva men jag åkte till matche med micke och musse! Sen kom Elliz (www.oriez.blogg.se) och Corniz och höll mig sälskap! Vi gunga lite med mussen och sen gick vi och kolla på matchen!! Fick typ inte se något för jag torhand om mussen men offdhsv.,saed! Sen kom Jonte <3 Emil (Leche) Erik och Anden.... Jag och mussen spela fotboll dom andra kolla typ på matchen och sen åkte killarna hem och Elliz med Emmiz! Corniz åkte hem med mig och nu sitter jag här och äter godis!MEN JAG GLÖMDE JU ATT SKRIVA RESULTATET!!!!!!!! AAA ja ibland så bara försvinner jaG! Hehe, men det blev 0-0!
Hehe aja vi sees!
///K
<3

Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0