Mys kväll!

Heejsan svejsan! <3
Har lite tråk, är lite trött! Har spelat match mot Gurra och förlora med 2-0!
Hehe men kanske ganska bra! Ingen aning! =P
Men just nu bloggar jag ju men annars kollar jag på något som jag inte vet vad det heter elr kan stava till! =)
men FIS, FIS!!! Corniz (cornizzzz.blogg.se) är hos Elliz! (oriez.blogg.se) Och ska sova där, tror Emmiz oxå ska de!
Imorn ska vi nog kolla på bio Ja, Emmiz, Malin, Jonte <3, Emil och Johan! Elr så blir det nacka! <3 Har inte riktigt bästämt oss! =P 
Ska kolla lite mer tv och mysa in mig i soffan! Det är fett kalt ju! =S
Hehe, jaja! Inget mer att skriva om!

See you later!
//K <3

Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0