Inget att skriva om!

Heej! <3<3<3
Igentligen har jag inget att skriva om, så det här blir ett kort inlägg!
Jag har as tråk!!!


Corniz är och typ shoppar med som mormor elr nått och då har jag
ingen att vara me! Madde spelar oxå data rasmus leker lite med bilar och micke kollar på 99:as match!,
och mamma håller oxå på med datan! AAAAA!!! Shit va vi äger! (not) Elr nått! gdjkrdg blööää!
Jag har typ lite odis kvar och imorn är det match mot Gurra! Hoppas vi vinner dom har vunnit mot oss på alla matcher vi mött dom på! XP   
Ävern träningmatcher!!! Bajs, bajs!! 
Men fhgedrnge Jaja har typ inget mer att skriva om!
See yaa! <3<3<3
//K

Kommentarer
Postat av: ellizz

haha naaajs bild XP <3<3

2010-09-25 @ 13:42:54
URL: http://oriez.blogg.se/
Postat av: Kajja!

Hehe tack!

Och de skulle stått 99:ornas!

=P

Hehe jaja see yaa!

2010-09-25 @ 14:23:28
URL: http://kajjaz.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0