Hallojsiiis!!!

Heej!
Idag hade vi orgentering på skolan! Bajstråkit för det första! Men såcklart så tappade jag bort mig i skogen XP
Haha, när jag äntligen hittade tillbax så va Eva borta! Så gick jag och leta efter henne =P hehe, men så när jag pratade med med Eva i mobilen, medans jag letade efter henne hörde jag några skrika där inne i skogen! Och jag skrek tillbax! Då kom Tobbe och Oliwer (i mon klass) skrikande: KAJSA!!! KAJSA!!!!!!!
Haha! Och då hade dom irrat runt i skogen! Haha, ja dom tms asså! Men sen hittade vi Eva! Hon hade gort illa foten så hon hade svårt att gå! =(
Haha jaja! Skog = Farligt! Haha iallafall för Oliwer och Tobbe! XP
Hehe men nu är det typ slut! 
Ska äta donken nu!
See yaa!




Kommentarer
Postat av: tobbe

haha jupp oliwer fick hålla i kartan och då gick allt åt helvete!! <3 :p

2010-09-29 @ 17:48:55
Postat av: Kajja!

Haha jupp! Bättre lycka nästa gång! <3

XP

2010-09-30 @ 08:00:20
Postat av: Emelie

wtf

2010-10-02 @ 10:14:11
Postat av: Kajja! <3

vad???

2010-10-02 @ 16:32:14

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0