Färgat håret!

Heej! <3
Sorry att jag inte har skrivit på ett tag! Men jag har inte hunnit!
Men nu ska jag sitta och göra läxa men jaja! Mamma har färjat om Corniz hår igen hon tyckte det blev grått! Men jag vet inte vad tycker du?

Jag tycker inte det blev grått!!!
Hehe
Men jag har lite mer bilder att lägga upp så här kommer dom!


Spanska!

Svenska!
Och sen såcklart alltid några/någon rolig bild!

Hehe, snygga Corniz när hon väntar på att färgen ska.. bli klar eller nått!

Haha och här kommer resultatet!!!!

Haha!

Hehe och så ser vi ut nu!
Haha, jaja imorn blir det upp tidigt för då ska börjar vi kl 08.05! Men vi slutar kl 11.35!!!!!! As nice ju! Tidigare än min syrra!!! Jaja ska såva nu! Ses! <3<3<3
See you later!!! 
Kajjaz! <3
<3 ! ?  

Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0