Today! =D

Heej!
Idag slutade vi tidigt i skolan! Jag gick till donken, filmkedjan, willys och på bokhandeln!
Nu sitter jag och väntar på att pappas kött ska bli klart snart! Yummi! <3
Men just nu sitter jag och kollar på tv och har chattat lite med "jonte", hehe!
Men nu ska vi göra ett test!

hehe...

DAGENS VILL HA: Emelie lagne! (emelielagnesliv.blogg.se)
DAGENS KLÄDSEL: tights, 2 linnen ett vitt & ett blått med nyckelpigor på, och en grå kofta! 
DAGENS FRISYR: lite lockigtmed uppsatt lugg!
DAGENS LÅT: <3http://www.youtube.com/watch?v=1vFbwaknEVM
DAGENS PLANER: Inget särskilt!
DAGENS SAKNAD: Malin! (som ska byta klass på måndag! =´( )
DAGENS DUMMASTE: Madde.. -.-
DAGENS KÖP: En piggis!
DAGENS GODIS: Lite allt möjligt!
DAGENS HUMÖR: Ganska bra! Förutom några av mina vänner är hemma!
DAGENS CITAT: bajs kommer ur rumpan, de du lilla stumpan!
DAGENS ROLIGASTE: Anden.... konstigt nog! Haha XD
Jaja nu va det slut!
See Yaa! <3




Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha.. Dagens vill ha: Emelie <3

I KNOW YOU WANT ME NANANANA!

2010-10-15 @ 21:19:00
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/
Postat av: Kajja! <3

Hahahahaha! XD Jup you no i whont yaa!

2010-10-16 @ 21:16:33
Postat av: Kajja! <3

Hahahahaha! XD Jupp you no i whont yaa!

2010-10-16 @ 21:16:33
Postat av: Kajja! <3

Hahahahaha! XD Jupp you no i whont yaa!

2010-10-16 @ 21:16:34
Postat av: Kajja! <3

Hahahahaha! XD Jupp you no i whont yaa!

2010-10-16 @ 21:16:34
Postat av: Kajja! <3

Hahahahaha! Jupp you know i whont yaa!

2010-10-16 @ 21:17:05

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0