Tandläkaren! =(

Heej!
Nu är jag äntligen hemma! (Slutade en lektion tidigare idag, fattade inte riktigt varför men endå!)
Efter skolan gick jag hem till mamma och åt lite, kollade lite tv och sen sprang vi till bussen! För jag skulle till tandläkaren! Skitbajs men vi skulle kolla lite bara för jag drog ut 2 tänder furra gången jag var där som va för typ 1/1½ månad kanske! Ska typ få tandstälning!!! =( Hoppas inte det! Men jag tror nog att det blir det! Men man kan väll hoppas! (helt hopplöst igentligen!) Haha hoppas man inte ser ut såhär sen!

STACKARS MIN POJKVÄNN! Asså att få ha en ful tjej + extra ful med en tandställning på köpet!!!
=´C
BLÖÖÖÖÖÖ! Vill värkligen inte!!!
AJA! Träffade Tobbe och Oliwer i centrum idag innan jag skulle till tandläkaren! ^^
Efter tandis så gick vi in i blommafären och köpte..... köpte..... AAA JAG HAR GLÖMT! ^^( 
HAHA jag var där för ett timma sen typ och har redan glömt vad jag och mamma köpte till Katja (min moster)
i födelsedagspresent!

Haha jag är väll för bra!? 
Hehe jaja har inget mer att skriva tror jag! ;)
See Yaa!



Kommentarer
Postat av: ellizz

Kaja du är ju jättesööt juu! <3<3<3<3<3<3 :o

2010-10-07 @ 21:38:55
URL: http://oriez.blogg.se/
Postat av: Kajja! <3

Tack elliz du me! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 ^^

2010-10-08 @ 13:03:14
URL: http://kajjaz.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0