Sovmorgon! <3

Heej!
Nu sitter jag och datoridekar! Madde försöker visa mig massa olika saker, men jag årkar inte lyssna elr titta! XP
Men idag skulle vi haft sovmorgon, men jag gick upp samma tid endå! ÖÖÖ
Bajs bajs! Men nu kommer några bilder från igår!

Musse är fett söt på alla bilder! ^^
Haha den va bara bäst!
Haha den är fett steck! <3

Haha XD

Hehe fett söt asså!!! <3<3<3<3
Jaja nu sitter jag och ´lyssnar på gubben i lådan! (Gå in på den här jätte-braiga bloggen och lyssna på den! oriez.blogg.se) Snart hoppas jag att Corniz kommer, för snart så ska madde gå till skolan! AA
Hehe jaja! ^^ Har typ inget mer att skriva!
See Yaa! <3




Kommentarer
Postat av: elliz emlooj

sv: haha kajsa we love you toooo! ;) <3<3<3<3<3<3<3

2010-10-19 @ 16:09:22
URL: http://oriez.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0