Snart ny header!

Heej!
Just nue sitter jag och äter lite godis med Corniz!
+ att jag fixar en ny header! Den blir inte så bra för jag gör allt på paint! XD
HAHA! Aja... men idag va det roligt i skolan! För vi va inte i skolan.. VI VA PÅ GURRABADET!! =D
Hehe.!... Okej.. men hsdahds,jfhvndjfi shbfxvuo cbsngkjehdguhdfoiduhgvnmmifuvh!
Så nu ska headern snart vara klar! ...
Det går as segt! Det tar typ en 3-kvart att göra ett inlägg! Då kan ni ju gissa hur lång tid det tar att facebooka, blogga, ny header.. leta lite bilder.. aa det kommer kanske ta ett tag till! Men jaja!

AJA! D=
Men jag glömde skriva om att vi har höstlov nue!!!! I <3 It!
=D Det ska bli fett kul! Corniz, emelie, kanske lite bio!
Jaja, det är sjönt!





Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0