Shaaooo!

Heej! Vad händer?!
Sorry att jag inte har bloggat på ett tag men jag har värkligen inte orkat!
Idag ska vi äta lite torta men inte fira för det va 14 år sen min morfar dog! =(
... jaja, just nu sitter jag och spelar Bubble Trouble! LOVE THAT GAME!!!
Hehe aa.. men nu vet jag inte vad jag ska skriva!
Haha fett boring inlägg! Men jag kom på att vi kan göra ett test!

DAGENS VILL HA: En glass! =D
DAGENS KLÄDSEL: Mjukis, strumpor, sora linne med svarta småprickar!
DAGENS FRISYR: Vanligt tråkigt! =\
DAGENS LÅT: S.O.V!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
DAGENS PLANER: Tårta, data, tv och typ Corniz!
DAGENS SAKNAD: Något...
DAGENS DUMMASTE: Vet inte, inte än så länge!
DAGENS KÖP: Ett diggekex!
DAGENS GODIS: Smak a Awes klubba! 
DAGENS HUMÖR: Gansaka bra! =D
DAGENS CITAT: Glass är gott, men godis är godare!
DAGENS ROLIGASTE: Fillen typ..

Hehe jaja!







Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0