Orkar inte... =p

heej...
Nu har jag snart suttit och skrivit om och om texten 100 gånger!
Haha XD, men....

-.-..... tråk-inlägg igentligen!
Men jaja, ska iallafall göra ett test!

DAGENS VILL HA: En ny bra låt! =\
DAGENS KLÄDSEL: jeans-tights, tjol, linne och en tun kofta!
DAGENS FRISYR: I skolanlite lockigt, hemma sne-fläta!
DAGENS LÅT: gubben i lådan...
DAGENS PLANER: inget
DAGENS SAKNAD: något kul!
DAGENS DUMMASTE: en bajs på gatan -.-
DAGENS MISSLYCKANDE: inte vet jag!
DAGENS KÖP: 3 diggestive och en twister
DAGENS GODIS: ett tuggis!
DAGENS HUMÖR: sådär/regular!
DAGENS CITAT: en bajs på korven!
DAGENS ROLIGASTE: JAG!.. Elr inte...

KLART! (äntligen! XP)
Hehe See Yaa! <3





Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0