Hemma! <3

Heej! =D
Nu är jag hemma efter en snöig, ganska rolig och kall dag!
Eftersom det är fredag såv slutade vi kl 11.35! Fett bra asså!
Men en av våra 3-4 raster kunde vi inte hålla oss! Så vi gick ut och hade att litet snökrig för oss själva bara 6:an!
Alla andra barn va inne! Och då fick karl, en kille i våran klass, en riktig fullträff på MIN MOBIL!! Och när jag filma!
Så jag har det på min mobil! Men jag orkar/kan inte för att sladden är halft borta! Hehe jaja men det har iallafall varigt en jätte rolig/bra dag! Ja sådär jätte rolig... men jag har en massa snöbilder och videos från snökriget! Men dom kanske kommer lite senare när jag laddat upp dom på datan! ^^
Men typ såhär ser dt ut!

Hehe inte så kanske men det va den sötaste hund jag sätt!
Och så gick det inte att ladda upp dom andra bilder som jag tänkte göra! =(
Jaja See Yaa! <3





Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0