HALLOWEEN!

Heej! Och glad halloween!
Fast det är typ hundra timmar dit!
Men endå! men det är 55 dagar till julafton!
AAA! Fett kul!
Men... jag sitter och spelar lite olika saker.. elr ja ingenting!
Jag vet inte riktigt om jag vill gå halloween längre! =p
Hehe jag och Corniz tänkte gå! Men jag har lixom inget att ha på mig och inte hon heller!
Inga pengar, mamma och micke ska bort och jag ska vara hemma.. igen.. Xp
Men asså jag VET INTE!!!!!!  D=
Mamma har jobbat klart och är påväg hem hoppa jag!
Och då kanske jag får lite pengar! Hehe, aja jag får inte in någon bild villket är bajs men kanske...
Jaja det hår inlägget har typ tagit en timme så jag ska inte kriva så mycket mer!

DEN E JÄTTE LÄSKIG!!

Haha XD





Corniz är så göllig!!!!!!



Haha kolla Corniz till vänster!! XD
Nu kommer sista bilden sen orkar jag inge mer!
Okej.. det funka tydligen inte men jaja!




Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0