Guitar hero!

Heej!
Just nu sitter jag och Corniz som vi gort dom senaste 2½ timmarna, framför xbox och guitar hero!

Hehe det är fett kul! Just nu möter Corniz Lou! Asså typ den svåraste båssen elr nått! Haha fast vi kör bara på easy! Men jag sitter bara och kollar på! Men det är oxå kul! Vi typ spelar i skift! Förut sov hon och jag spela nu spelar hon och jag gör lite vad jag vill! =) Alltså såcklart data ocg godis! Men jag är fett stolt! Jag missade inte en ända mockafjong på 143 gånger!!! AAA!! *proud* 
 
Hehe jag ser så trött ut! D=

AAAAAAA! MEN NUE MITT I ALLT MITT BLOGGANDE SÅ VAN HON ÖVER LOU! AAAAAA!
HAHA!  Gud va töntig ja e! XD Men det är fett kul! Men vi är ensamma, igen, mamma är med kompisar jag är ju med Corniz madde och rasmus med hasse och gittan, (orkar inte förklara villka de är!) och micke är oxå med vänner! Men det är ju lungt man har ju tv, data, godis och Corniz!!! AAA Hehe okej..
Men jaja snart ska jag spela igen så snart jag har slutat att blogga! =s
Men jag vill bara säga!

AAAAAAAAA Aja nu ska jag spela lite guitar! Sees!




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack :D har klistrat på ett låtsas sår, sen har jag satt dit låtsas blod och sånt :)

2010-10-31 @ 13:14:37
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0