God morgon..... -.-

Heej

... idag har jag ledigt för vi hade ju ösbyskolans dag i lördags!
Men för typ 2 timmar sen så ringde min klocka på mobilen för att jag skulle gå till bussen.... MEN SMARTA JAG GLÖMDE STÄNGA AV DET!!! ööööööö så nu sitter jag och kollar på "aron stone"...... fett dåligt asså!
Men jaja jag ska iallafall göra ett test!

Tre saker jag inte förstår mig på: Madde, arga fröknar och hästar
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: penna mobil och en tom godispåse! 
Tre saker jag gör just nu: bloggar, kollar tv och chattar!
Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka till japan, bli rik och lycklig!
Tre saker jag kan: spela fotboll (sådär), äta glass och ha as kul med Emelie (emelielagnesliv.blogg.se)  
Tre saker jag inte kan: sova (just nu) göra ett snabbt inlägg och ???   
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: vet inte, vet inte och vet inte!
Tre saker jag skulle vilja lära mig:  typ... vet inte hehe... =p
Tre favoriträtter: tako, pizza och kött!
Haha de va typ det!
See Yaa! <3



Kommentarer
Postat av: corniz

får jag rätta dig? (a) taco med c

2010-10-11 @ 16:47:55
URL: http://cornizzzz.blogg.se/
Postat av: Kajja! <3

Who cares! <3 ;D

2010-10-12 @ 07:46:14

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0