Fotboll + Bio!

Heeej!
Idag gick jag och pappa upp kl halv 6! För att spela match kl 8! Sen hade vi några matcher till, 2 förluster, 1 lika och 1 vinns! Och sen slutade allt typ kl 2 någonting... vi åkte hem, jag duchade och tog på mig lite andra kläder och så åkte vi och kollade på bio, (på heron city!) sen åt vi på pizza hut! Nu sitter jag och kollar på tv, your worst animal nightmares! Det är fett kul, spännande och lite läskigt! Men jag måste snart lägga mig! =(
BAJS! Men det är bara för att jag måste årka spela imorn oxå! Fett tråkig helg men men..... 
Jaja har inget mer att skriva nue, skriver mer om matcherna imorn! 
See Yaa!  





Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0