Ugglornas rike!

Heej!
Nu har jag spelat världens tråkigasta spel! Madde ville spela men inte jag och pappa bah aa nu blir det ingen data utan nu ska/kan ni spela maddes miljöspel! JA BAH: NEEEEEEJ! D`=
Men jaja, men vi har iallafall varit på bio idag!
Vi såg på Ugglornas Rike!
Som jag såcklart inte får in en bild på... -.-
Men den va fett bra faktiskt! Jag trodde typ det skulle vara lite fjompig! Men.. ne, VÄNTA! VÄNTA! VÄNTA! JAG GLÖMDE SKRIVA ATT VI SÅG DEN I 3D! Det va nice! Men efter de åt vi på pizza hut!
SOM JAG INTE HÄLLER FÅR IN EN BILD PÅ!!! >=O
Det är fett störande!!! Men aja! Men nu sitter jag och bloggar, är inne på fejjan, är lite me emelie (emelielagnesliv.blogg.se) och spelar bubble trouble! Men har inget mer att sriva, men nu kmr några bilder!







Hehe aja sees!

Hoppas det är okej för oriez att jag skriver såhär!:



Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0