SNÖ!

Hehe heej igen!
Corniz ska över hem till sig och hämta lite saker bara sen ska vi lägga oss men
jag ville bara säga att DET SNÖAR!
Jag älskar snö och hela min familj är typ jul-galen! =D
Och det är bara 4 veckor & 6 dagar kvar till julafton!
Men bara 4veckor och 5!! dagar kvar till min födelsedag!
=D =D =D =D
Och om någon undrar så fyller jag år dan innan julafton!
Inte så kul om ni frågar mig men man får ju
iallafall dubbelt så mycket presenter! ^^D
Men nu är Corniz tbx och vi ska bara borsta tänderna och sen ska vi typ ligga i
sängen och prata typ hela natten! ^^

Bara för söt! <333333333333







Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0