Muffins, Spanska läxa och redovisning... =(

Heej!
Nu sitter jag och ska göra ett snabbt inlägg..
För det första så har Corniz klipps sig! Men bara lite kortare inte värsta bah blöö!
(cornizzzz.blogg.se)
Men vi har precis bakat muffin till imorn, och övat på våran sciense fiction
mockafjong! Som man ska redovisa imorn!.. =(
Det kmr bli fett läskigt!!
Hehe men ändå! Jag/vi har oxå övat på våran spanska som OXÅ är till IMORN!
 DET ÄR FETT TASKIGT!
Men Här kmr lite bilder!

Muffins! <3

Bajs spanska! 
Och vi ska redovisa om Phineas och Ferb om någon undrar imorn jag och Corniz!
Haha lite konstig årdning kanske men.. KORV!
Måste bara säga en sak!
JAG ÄLSKAR DOM HÄR LÅTARNA!!!! =D

Som jag såcklart inte kan klista in...
-.-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''dewäarödspoygihsuoeeeebgwifohai8UI4YQTOGS
AAAAM DAMP!!!
...... aja väm bryr sig!
Men något som inte tillhör det här mockafjongerna
är att min mamma jobbar på dellan och det blev glass över från sommaren!
(isglass och sånt korv!)
Och gissa väm som fick dom??
JAG OCH MINA SYSKON!!!!!!!!!!!!!!!
YAAAAAY! FETT NICE!!!!
I <3v It!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
MOHAHHA! Jag älskar dig mamma! <3<3<3<3 Och glass/godis!!!
Hehe.. see yaa.. nej jag ska slute skriva så igentligen!
NÅGON stör sig på de.. =/







Kommentarer
Postat av: Emelie Lagne

du använder mycket mockafjong Kajsa ;)

2010-11-13 @ 01:53:50
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/
Postat av: Kajjaz <3

Hehe.. men aa det är väll klart! ^^p <3

2010-11-13 @ 13:39:51
URL: http://kajjaz.blogg.se/
Postat av: rebecca

var gärna med i dagens blogg! :)

2010-11-13 @ 14:10:22
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: Emelie Lagne

skit mycket gos!

2010-11-13 @ 16:32:24
Postat av: Kajja! <3

va?! <3 fattar inte emelie...

2010-11-14 @ 18:02:56
URL: http://kajjaz.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0