Idag!...

Heej!
Här kmr en liten sammanfattning om idag! (Haha konstigt ord.. =S )
Först hade jag sovmorgon och Corniz sov hos mig idag/igår kväll.
För att vi såg på min mammas kör från kanske 19-20.30! Och sen tog det lite tid att samla in alla och det
är i Filladefiakyrkan så ganska långta bort från hemmesta där ja bor!
Men aja...
Och sen åt vi gyllene måsen (mcdonken!) Haha Mitt ord! ^^p
men vå åt de till typ kl 10 elr nått sen tyckte pappa att det skulle bli försent för Corniz att
åka ända ut till stavsnäs, som ligger typ 100 år härifrån.. så sent på kvällen så hon fick sova hos oss!
YAAAY! Igentligen får jag inte ha kompsar som sover över på vardagar.. =(
Men Nu gick det!!! =D
Men skit i de...
(nu hoppar vi till imorse igen ^^ )
Vi hade ju sovmorgon, pappa väkte oss, vi åt frukost och sen när han åkt somnade vi om igen^^
Jätte skönt... ^^p 
Jag vaknade efter ett tag! Madde skulle gå till bussen... =S
Men jag stälde larm så jag vaknade kanske bara en kvart senare..!
Sen fixade vi oss, kolla lite tv och gick till bussen! <3
Första lektionen idag hade vi ingen lärare, vi fick "läsa" själva... men om jag ska vara
ärlig så ritade och pratade vi lite lungt istället! ^^s
Men det gick bra sen hade vi typ So, med vikarie...
språk, utan vikarie ^^p 
Lunch typ?
Sen hade vi Eng, med vikarie och sist hade vi matte!
Efter matten skulle vi haft No men vi hade ingen lärare elr vikarie så vi fick sluta tidigare! =D
Woho! <3
Men jag fattar om ni inte orkar att läsa allt det här..
inte ens jag gör det typ... Xp
Men aja sen åkte vi buss till mcdonken! XD
Jag köpte en liten pommes och en lite glass!
Det är as gott att att doppa lite pommes i glassen elr hur!!?? =D
Men efter det gick vi en liten stund till Lindex
för Corniz buss til stavsnäs gock typ 30 min senare elr va det nu va?! <3
Men lite bilder ska ni få! ^^

Jag och min syrra! <3
Innan jag släppte ut knuten!

En kanske lite vanlig/ovanlig... =s

Haha! Och det där är påväg till bussen... Haha galna emelie... ^^p
http://oriez.blogg.se/

Hehe.. emelie provar lite olika saker....

Haha fula  jag! Men med en fett nicig lite hatt! ;D


Vad tycker ni om den?
Mycke snyggare på om jag får säga det själv... ;)

Den är ganska nice...!

Villken färg tycker ni? Tror jag ska färga om...?! "/

Och fillan när vi skulle gå till bussen! ^^
Hon hade ätit en blå klubba som man blir.. blå.. av...? Hehe.. ^^s
Men nu ska jag gör något annat!
Sees! <3


Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0