Chill! <3

Heej!
Just nu sitter jag bredvid rasmus och bara chillar och spelar
Robot Unicorn Atack!
Det är as bra! =D
Jag har köpt en ny jacka på intersport!
Den är bara svart med pälsgrej på luvan!
MEN JAG FÅR INTE IN NÅGON BILD! =´O
Men det kmr nog mer bilder imorn!
Om det funkar..
Men jaja vi har ätit på vitan och nue äter jag lite godis! ^^
Corniz är här och snart ska mamma ha datan..
Igentligen får jag inte ha den här datan! =(
Men det är den enda som har en webkamera! OoO
Hehe... men jag har typ inget att skriva om längre...

Jag har uppsatt villket inte är vanligt..
Jag tycker mina öron står ut  "/
men jag vet inte...
Nu ska mamma ha datan ska bara kolla en mockafjong på fejjan och
sen är det hennas tur!







Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0