Uppe för tidigt... =(

Heej...
Är jätte trött och sitter framför datan halvsovande!
Men jag kan typ inte somna endå för jag vill öppna julklappar!! =D
Idag ska ju jag ha ett litet födelsedagskalas hemma hos mamma,
 och då får jag öppna presenter!!!! =DDDD
Och sen ett till fast hemma hos pappa på torsdfag och sen är det julafton!!!!!
=DDDDDDDDDDDD
AAAAA!!!! JAG VILL ÖPPNA PRESENTER!!!!
 
Men det får jag inte fören kl 6 ikväll!!!!!!!!!!!!!
ÅÅÅ! Vill det nu!!
Men jag kan/får inte.. men jag saknar Corniz idag oxå!!
ÄNTLIGEN!! =D
Hon ska kolla på mitt kalas och sen åker vi hem till henne och jag ska sova över där! =)
Sen ska VI 2 ha lilla jul!! =D
Ska bli as kul!!!
Men nu kollar jag lite på disney! ^^
Har nu inget mer att skriva om...

Seees! <3333


Kommentarer
Postat av: elliz

-Tack kajsa :D :D Din med!!!! <333333333333333333333333333333

2010-12-21 @ 19:26:28
URL: http://oriez.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0