Mer shopping!!! =D

Heej!!
Orkade inte blogga igår!!
Hade typ gått runt hela dagen! För vi va på stan och shoppade med Threse jue!! =DDDD
Men muppot som sitter i vardagsrummet nu, förstörde dagen... -.-
Jag hittade en as snygg kofta som jag ville ha!!
Men madde skulle prot ha den oxå!! Och jag vill värkligen INTE ha samma
kläder som madde! (men hon bryr sig såcklart inte!! =´( )
Så jag kollade på en annan grön som jag passade bättre i men när hon ser att jag ska köpa den
så bah: NEJ!! DU FÅR INTE KÖPA DEN!!
Och jag sa att jag får väll köpa den om jag vill!!
Men nej för hon köpte den och då vill jag inte ha den!! =)
*****BAJS*****~+++||@@§§§¤¤¤££##
ÅÅÅ!!
Och så bara är hon så JÄ*LA uppkäftig!!!!
Jag skulle kunna ** AA!! -.-
Aja madde är muppig...
Jag hittade en tröja bara och hon hitta typ allt!!
Men hon gorde mig på dåligt humör!!
MEN HON HAR HANDLAT UPP ALLA PENGAR!! =DDDDDDDDDDDDDDDDD
Men värkligen inte jag!! Själv har jag allt kvar! =)
Så jag ska shoppa någon gång utan henne, men med kompisar!! =D
Ska bli kul!!
Men jag har inget att ha på mig imorn!! =(
Jag får väll hitta på något...
Men imorn så åker vi till våra kompisar och firar nyår!!
Det ska oxå bli kul!!
Och idag så ska vi köpa lite fyvärkeri!! =D
Orkar inte blogga mer nu men hoppas ni får en bra dag idag och imorn!! =)



Seeeeeeeeeeeeeees...!


Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0