Klippt mig! <3

Heej!
Idag har jag mulat Corniz och klippt mig!
Jag mulade Corniz lite när vi hade håltimme idag, vi åkte till donken men innan det så små-mulade
jag Corniz lite! Men det va hon som ville det! XD
Men vi åkte till donken i mölnvik, jag köpte en liten glass i strut och en liten pommes!
Och att blanda det är jätte gott!! Elr vad tycker du?? <333
Men iallafall! ^^
Sen åkte vi hem och hade No..
Efter No:n slutade vi och skulle hem!
Jag mulade Corniz (en riktig mulning! ;)
Och SEN gick vi hem! ^^
Jag kom hem, städade lite och sen kom Anne-sofie och skulle kippa mig!
Och såhär ser det ut...

Det syns inte så mycket men aja....
Har typ inget mer att skriva om! ^^p


Sees! <333


Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0