Julklappar! ^^D

Heej!
Just nu är Corniz hemma och äter och jag sitter och lyssnar på musik och är inne på fejjan! ^^
Vi har precis slagit in julklappar!

Runt 1 va vi i nacka och köpte lite klappar! ^^p

Sen åkte vi till dellan och fikade lite! =D
Kan ju tyvär inte skriva vad jag handlade för dom som jag ska ge det till kanske läser min blogg!
Hehe..
Men en bild kan ni få! ;)
(på dom inslagna såcklart!)
KLAPPAR!
Dom jag skagit in!
'
Och Corniz! ^^
Men här kmr lite fler bilder! ^^

Hehe.. inslag av julklappar! <3

Haha! XD
Men  jag har typ inget mer att skria om??!!

Aja sees! <33333




Kommentarer
Postat av: Emelie Lagne :D

gulliga korvar! :)<3

2010-12-10 @ 20:48:33
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/
Postat av: Kajja! <3

Hehe.. tack desamma! ^^D <3

2010-12-11 @ 16:17:39
URL: http://kajjaz.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0