Julgran! =D

Heej!
Igår åkte Rasmus, Micke och jag till mölnvik och köpte en gran! ^^

Det tog ett tag, vi hittade typ ingen fin?!
Men till slut! ;D

Vi tog granen (och betalade såcklart!) och åkte hem! =)
Den fick stå inne ett tag och bli varm medans vi kollade på Robbinsson!
Sen lagade vi lite mat..

Haha.. och Rasmus skulle såcklart Hjälpa till! ^^
Så åt vi lite och sen började vi med granen... =D





Och ja sen blev den klar?! ^^
Just nu sitter jag med datan i knät och är ganska trött... 
Micke sitter bredvid mig oxå och spelar hockeyspel på xbox! ^^D
Madde och Rasmus är ute i allt snö och åker pulka! ;)
Aja.. det här inlägget kanske tog 1½ timme att skriva.. jag chatta as mycket med Znel Hest 
(emelie) på fejjan! =)
+ att jag gorde mig och rasmus till Avatarer/Na´vis! =D






Seeeeees!! <33333


Kommentarer
Postat av: corniz

Sry -.-' rättning: såklart utan ck (såcklart)

robinsson med 1 b :D sry... <3

2010-12-23 @ 23:37:06
URL: http://cornizzzz.blogg.se/
Postat av: Kajja! <3

-.- SÄG DET BARA TILL MIG??!! <3333

2010-12-24 @ 01:23:28
URL: http://kajjaz.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0