Julafton...

Heej!
Orkar värkligen inte blogga om hela julafton!!
Men jag kan säga några av mina julklappar!! =D =D =D
Hemma hos mamma har vi ju xbox så mamma micke + lite släkt samlade ihop pengar och köpte ett kinect till
oss!!! =D

+ 3 spel oxå!
Zumba

Sports!!


Det va det roligaste tror jag!! =D
Och nått annat som vi inte han pröva! ^^
Och från pappa fick jag nya högtalare!! =DDDDD
Jag fick dom görlurar jag önskade mig!!!!!
Jag hittar ingen bra bild men får lägga in senare..!
Men jag fick ett par as sköna toflor av mamma oxå!! =)
Några roliga saker som är svart att förklara men det heter Bindeez och är som pärplattor men mycket roligare!!

=DDDDDDDDDDDD
Aja.. Och igår så fick vi våran present utav våran moster!! =D
Först åt vi på pizza hut och sen gick vi och kollade på NARNIA!!!! =DDDDD
3:an!! =D Men nu årkar jag inte blogga mer!!



Seeeeeeeeees!! =DDD


Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0