Idag! <3

Heej!
Idag fyller jag år och har haft födelsedags"kalas!"
Men bara med pappas "sida av släkten!"
XD XD XD
Men det va roligt!!
Och i tisdags hade vi ett kalas för mig på mamma och mickes sida! =D
Och här är sakerna jag fick i tisdags! ^^

En ny nice KAMERA!!! =D =D =D
Från Mickes föreldrar!! Bigitta & Hasse!
Som jag tagot alla bilder me föresten! ;D

En söt liten... ???
VAD F*N HETER DET NU IGEN!!!??
Sminkvästa elr nessensär av min moster Katja!! (stavning=bajsdålig!!)
Glitter och hårsprej! En bra maskara, ögonfransborste och ett lila nagelack! ^^

En nice smycke/sminkväska av mormor och morfar! ^^
Med nagelack(bortagningsmedel!) lite parfym och lite "småpengar" ;D
Och ett par jätte fina örhängen som jag ska ha imorn! =)

Ett fint målarsätt av Mickas syrra Anna!
Det va säckert jätte dyrt! =S
Mormor sa att det är ett jätte fint märke på det! =D

Oxå från Anna! En liten bok som beskriver hur man viker olika saker!
En svan tex! (färgade papper me!) Fett nice assu! <3
Och en nice webcamera som jag inte har bild på! =/
Presenterna idag! =D

En as nice webcamera!! =D

GUITAR HERO METALLICA!!!
ETT PRESENTKORT PÅ NEW YOURKER MED 350 SPEN PÅ!!
Av pappa!! <3 U!

En fin julstjärna, en nice bok och ett till PRESENTKORT PÅ NEW YORKER MED 500KR PÅ AV FARMOR!!
=D =D =D =D =D
Bara bra med fler! ;D



Jätte fina smycken..

Och "LITE" smink i en "LITEN" sminkväska! ^^
Från Faster Threse och farfar!! =D
Och från faster Cissi... ;D

Niciga! ;D

Ansiktsmask! (f*n vad jag stavar dåligt!!)

NAGELAKSREMOVER! =D

Och ungefäääär en sån men lite mörkare.. och en sån fast typ ljus, ljus rosa! =D
Och från 3:dje fastern Karin, och kusinerna! ;)

Marcara!

Den rosa!! =)
Men nu är jag över trött och flummar runt,
 och väntar på att skinkan ska bli klar med pappa! ^^p
Ska snart sova! ;)
Mycket senare idag runt 10 (morgontid) ska jag och pappa vakna och sen äter vi frukost öppnar
några paket och sen åker vi hem till mamma (det är pappas julafton i år!)
och kollar på Kalle... sen lite fler paket och sen typ.. håller vi på med våra saker prata och bara myser!
Ja ungefär så ser våran dag ut idag!! =)
Måste borsta tänderna nu!
Kmr med mer bilde från idag lite senare än senare idag!! ;D



Seeeees!! <333


Kommentarer
Postat av: Knorriiis

Lyllo! Vill oxå ha presentkort på New Yorker!! :O


Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0