Massa filmer! ^^p

Heej!
Äntligen lov och ledigt från skolan i 3 veckor!! =D
Just nu sitter jag och kollar på Robbinsson!
Innan det åt vi kött och pommes! Medans vi kollade på en jätte bra, sorlig film! =]
Australia... ^^)
DUUN DUUUUN DUUUUU!!
Hehe..  XD

Den är as bra!!
Rekomenderar den för ni som gillar lite sorligare filmer! ;)
Men aja! Innan det.. *haha* XP
så såg vi på Jurassic Park 2!  
Oxå en ganska bra film.. ^^
 
Och efter Robbinsson... ^^
ska vi kolla på Mission Impossible! =D
2:an tror jag..?

Har inte så mycker mer att skriva om nue...
Elr ja kanske, jag och Corniz ska ha lilljul! =D
Typ på måndag!!
Det ska bli jätte kul!!!
Men nu ska jag kolla lite mer Robbinsson! =)




Seeeeeeeeeeeeeeess!! <33333


Kommentarer
Postat av: emelie

Fin blogg du har :) <3

puss & kram =)

2010-12-18 @ 12:16:52
URL: http://brudarnaduvet.blogg.se/
Postat av: Kajja! <3

Tack tack! ^^ <333

2010-12-18 @ 12:22:50
URL: http://kajjaz.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0