FÖR MYCKET LÄXOR!!

WARNING!
I detta inlägg får huvudpersonen damp på läxor och...
slcmbnlgkncukdfhgidfnb
gfjgh,kdghn gyf
Bara så ni har blivigt varnade! ;)
HEEJ!
NU SKA JAG SITTA OCH PLUGGA MEN DET ÄR TRÅKIGT SÅ SKIT I DET!!
Jag fattar inte varför man ska ha så mycket läxor!!!???
Om vi ändå går i skolan hela dagarna behöver vi väll inga läxor??
Elr vad tycker ni??
Jag har en grej i spanska att man ska vara inne imorn, man ska kunna säga lite om Maxico!!
Och No prov på tis, novell inlämnad och klar imorn!
Asså jag kmr döö!
Allvarligt!
=( =( =( =(
Men asså låt mig bli bortrövad där det finns mycket godis och lite prov och läxor!
Yaay!
Världens bästa ställe!!
AAAAH.... *drömer mig bort...*
AAAAA! BÄST, BÄST OCH BARA BÄTTRE!!
JAG VILL DIT, DIT VILL JAG NUE!!!!
AAA... *dregel*
Aja.. Madde har ätit upp typ hela pepparkaksdegen och jag får inte äta av mitt pepparkakshus
fören på min födelsedag!!! (dan innan juafton!)
=(
Men KOOOORV!!
Har inget mer att skriva om förutom att skolan är väll lite bra men ett råd till skolan:
SLUTA GE OSS LÄXOR!!
SeeS!  ^^D

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Nu är tävlingen i samarbete med SUMOpix avgjord. Kanske var det just Du som vann!



Ny tävling kommer upp inom kort - så håll utkik.

Kan avslöja att det är en fototävling.



Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

2010-12-10 @ 18:47:57
URL: http://edgeman.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0