Bowling...! ^^D

Heej!!
Idag runt kl 3 var hela mitt fotbollsag i sickla, vi skulle bowla!
Först åt vi handbörjare och drack saft!
Sen skulle vi bowla! Det gick väll ganska bra!
Men Micke och Lasse våra tränare va i samma lag som mig och Stella!
(Lasse är Stellas pappa och Micke är min bonuspappa!)
Och dom skratta åt oss om det gick bajs! =(
Men dom är bara muppiga!
Jag och mamma köpte ett varsit Cola light glas och en påse godisbilar! ^^
Har typ inga bilder för att usb-mockafjongen kronglar!!
Men här är några andra bilder som inte alls hör till bowlingen! ;)

Haha jag och Corniz!

Lilla söta mussen! <3

Söta, goa, gulliga rasmus!! ^^D

Hehe... <3

Jag och Malin på en fotbollsmatch! ^^
Hehe aja! Det va typ allt! Sitter nu med Corniz bredvid mig och bara chillar! ^^
Orkar elr har inget mer att skriva om nue!
Seees! <333
 


Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0