Andra julgranen + en liten mini gran! ;D

Heej!
Nu är jag klar efter städande hos mamma, granande (köpt gran och pyntat den)
hos pappa och lite städande i mitt rum! ^^)
Men här kmr lite bilder på våran nya gran!

Och lite paket... men det finns mer! =DDDDDD
+ Min lilla mini gran! =)

Den är jätte söööt!!! =D <333333
Men här kmr en snygg bild till emelie!
emelielagnesliv.blogg.se

HAHAHAHAHAHHA!!
Fast den är nästan lite läskig...
Men aja jag saknar dig as mycket emelie!!!!!!  =(
Ha det bra...  =´3
Ska lägga mig nue! ^^
Ska ha födelsedagsfest hemma hos mamma imorn!
Ska bli as kul!
Kmr mer bilder då! ^^





Seeeeeeees!!


Kommentarer
Postat av: corniz

Vrf länkade du nt Emelie ?

2010-12-23 @ 23:31:52
URL: http://cornizzzz.blogg.se/
Postat av: emelie lagne

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH TACK KAJSA BILDEN E FETT BRA!!!!!!!!!!1

2010-12-29 @ 09:31:52
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0