Mohombis brorsha är min vikarie Rigo!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Heej!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Idag på sista lektionen skuulle vi ha NO men det hände nått och vi fick ha matte. Det va ganska bajs men sen när jag villken lärare vi skulle ha! Vi fick ha en vikarie som heter RIGO!!!!!!!!!! OCH DET ÄR MOHOMBIS BRORSHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH JAG OCH MIN BÄSTIS EMELIE! gICK EFTER LEKTIONEN OCH FRÅGADE OM EN AUTOGRAF!!! oCH DET FICK VI!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Jag, Corniz och Emelie kan inte sluta skriiiiika och hoppa!!!! <3<3<3

Haha där e beviset!!!
 Och för ni som inte vet väm MOHOMBI är så kommer en video här!!!

http://www.youtube.com/watch?v=G2RCCDSBEGk 

AAAAAAAAAAs bra! Måste kollas!
Jaja det va typ allt! Nu ska det göras läxor och spela fotboll!
Se you later!
<3<3<3
kajja!

Kommentarer
Postat av: Emelie

an är inte Såååå bra. enligt mej men kul för er! :D

2010-08-31 @ 16:30:37
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/
Postat av: emelie

han*

2010-08-31 @ 16:31:04

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0