Heej Hopp! <3<3<3

Hejsan!!!
Idag e det måndag, tråk! En hel vecka kvar till helg!!!
Men man får väll stå ut! =P  
Jag kom hem tidigare för att, vi har gort 2 grupper av klassen som vi brukar dela på när ena halvan har slöjd! Och då har andra gruppen (B-gruppen (min grupp) ) NO men vi hade ingen lärare! <3<3<3 Så vi fick en hemläxa och sluta för dan! <3 As bra! Men min en av mina bärstisar, Cornis e i andra grupper och behövde va på slöjd! =C
Men kommer snart hem! Och fick höra av malin (en av mina fler bästisar) att emelie oxå skulle me hem! Så det kommer säkert bli jätte kul!  Men just nu sitter jag och skriver, fecebookar och väntar med mina andra bästisar! Min hund Tuva




Och lilla Mysan såklart! <3<3<3
Men nu har jag inget mer att skriva! Så ses
Heej då!!!
<3<3<3
Kajja!
;D

Kommentarer

Skriv en fin kommentar som gör mig glá! ♥:

Ditt namn ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress? ♥: (publiceras ej)

Har du också blogg? ♥:

Ingen dum kommentar okej?, tack så mycket ! =) ♥:

Trackback
RSS 2.0